Muzyka z reklam
W czasach, gdy praktycznie każdy produkt ma szeroki zakres, reklamodawcy i agencje reklamowe wykorzystują każdą okazję, aby przyciągnąć uwagę kupującego do swojego produktu. Aby korzystać ze wszystkich możliwych kanałów komunikacji, przywiązują dużą wagę do serii audio, która obecnie wykorzystuje nie tylko proste melodie „tła”, ale także popularne utwory.
Używanie muzyki jako narzędzia marketingowego nie jest oryginalne, a przyczyny takich marek dla muzyki są oczywiste. Ona nie tylko uzupełnia całą kompozycję wideo, ale także dyskretnie wiąże potencjalnego klienta. Twórcy reklam stawiają na natychmiastowe zapamiętywanie i ustanowienie ścisłego połączenia między utworem a marką. Najważniejsze jest to, że własna treść utworu nie powinna kolidować ze zrozumieniem przekazu reklamowego.
Spis treści:
Hity muzyczne w reklamie
Celem każdej reklamy jest niedostrzegalny wpływ na nasze przyszłe decyzje i zdecydowane naprawienie informacji w naszej głowie iw jaki sposób – szczegóły już. Dlaczego nie muzyczny? Przecież, na przykład, dzięki „przyklejeniu” czterech linii, śpiewanych w rozpoznawalnej melodii „Lilii z Doliny”, każda osoba wchodząca do sądu żywnościowego będzie pamiętać, że w Burger King bryłki kosztują tylko 69 rubli.
Rapuj w reklamie
Mówiąc o bardziej nowoczesnym brzmieniu przekazu reklamowego, należy pamiętać o najpopularniejszym gatunku muzycznym na dziś – rapie. Słysząc reklamę w tym stylu, łatwo jest zrozumieć docelową grupę odbiorców – młodzież, którą marki ostatnio nazywają modnym słowem – „trendsetterów” i starają się zadowolić ich nawet w muzycznym akompaniamencie reklam.
Gwiazdy w reklamie muzycznej
Odwoływanie się marek do muzyki nieuchronnie prowadzi do udziału w kampanii reklamowej celebrytów, którzy nie tylko wykonują piosenkę, ale także służą jako ważne narzędzie budowania zaufania konsumentów do marki i produktu.
Należy zauważyć, że sami wykonawcy często przedłużają życie piosenek reklamowych, nagrywając ich pełne wersje i wykonując je na swoich koncertach